مجلس در حفاظت از میراث فرهنگی، ترویج صنایع‌دستی و توسعه گردشگری اصفهان یاری‌رسانی کند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در دیدار نماینده مردم اصفهان درخواست کرد تا مجلس جدید در حفاظت از میراث فرهنگی، ترویج صنایع‌دستی و توسعه گردشگری اصفهان یاری‌رسان اداره کل باشد

به گزارش میراث آریا، صبح امروز ۱۹ خردادماه رسول بخشی نماینده جدید مردم اصفهان در مجلس دوازدهم با امیر کرم زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان دیدار کرد.

امیر کرم زاده در این دیدار که با حضور جمعی از مدیران اداره کل همراه بود، گفت: بی‌تردید همه ما بخشی از ملت هستیم و به‌عنوان یک فعال اجتماعی و فرهنگی برایمان اهمیت دارد که منابع کشور به نحو درست و در جای مناسب هزینه شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ادامه داد:  امروزه برای ایجاد یک شغل پایدار در حوزه صنعت بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه نیاز است، درحالی‌که در حوزه‌هایی همانند صنایع‌دستی می‌توان با کمتر از ۵ میلیارد ریال مشاغل گوناگونی ایجاد کرد، لذا معتقدم مجلس در برنامه‌ریزی و حفاظت در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان باید یاری‌رسان این اداره کل باشد.

کرم زاده گفت: از مجلس جدید انتظار داریم در سه حوزه مرمت، صنایع‌دستی و گردشگری اعتبارات استان را افزایش دهند، زیرا با اعتبارات کنونی نمی‌توان شاهد جهش در این سه حوزه با توجه به اینکه گردشگری پیشران اقتصادی است باشیم.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403031900877
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha